loading...
صبر تنهایی
لایو بازدید : 13 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)

 

 

 

خدا من بهت التماس کردم

اشک ریختم

خواهش کردم

نمیدونم  تاوان چیو داری از من میگیری

یا اینکه میخوای من بیشتر از این بهت نزدیک تر بشم

خدا

من دیگه خسته ام

اصلا بعضی وقتا شک میکنم که...

خدا منو می بینی ...؟؟؟

 

 

 


لایو بازدید : 11 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)

عاشقی و خوش‌آمدن از جنس مخالف کار آسانی‌ست
اما بقای عاشقی در رابطه‌ی مناسب، کاریست خردمندانه و سخت!

هر چه انسان ساده‌تر و کم خردتر باشد و در سطوح اولیه آگاهی، این رویکرد، نامناسب‌تر اتفاق می‌افتد. جمله‌ی "دست خودم نیست یا نبود" هم از همین جایگاه ناخودآگاهیِ خوش‌آمدن‌های بی‌ربط و بی‌جا می‌آید ...
اگر سُکان دار هر شخص، تسلط درست و درمان نداشته باشد، فرد به هر سمت بی‌جهتی کشیده می‌شود و سخی‌ترین حا...
لت زمانی اتفاق می‌افتد که شخص، فقط شیفته زیبایی جنس مخالف خود می‌شود که این عمل مکرر ساده از پس دختربچه 12 ساله یا پیرمرد 80 ساله هم برمی‌آید!
پس انرژی خوش‌آمدن‌های بی‌جهت نامناسب را ای کاش صرف رابطه‌ی مناسب کم آزار برای طرفین کنیم و کمی سطوح آگاهی را به بهای قابل ارزش، ارتقاء دهیم که این مهم از راه شناخت خود و پیگیری استقلال و تفرد، حاصل می‌شود و کمی نگاه درست و کمی هم خویشتن‌داری...

و من الله توفیق در این امر خطیر بسیار فراموش شده‌ی عصر ما!

لایو بازدید : 42 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)
با سلام خدمت دوستان

طبق آخرین خبری که به من رسیده در چندروز گذشته اقداماتی در شورای ماکران صورت گرفته که وقتی به گوش من رسید واقعا تاسف خوردم.میگین چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آخه اگه زمان جاهلیت باشه ویک عده آدم معذرت میخوام >کوچیک< تصمیم بگیرن یکی مثل خودشونو بکارن هیچکس خبردار نمیشه ولی در این زمان با این مردم آگاه تصمیمی در شورای ماکران گرفته میشه که آدم دلش میخواد بمیره ولی این حرفو نشنوه.بازم میگین چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



لایو بازدید : 16 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

برای از بین رفتن استرس، ۲ ساعت یکبار این حرکات را انجام دهید.

(تا لود شدن تصویر شکیبا باشید)


http://s4.picofile.com/file/7968321505/%D9%85%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86.gif


لایو بازدید : 11 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

سلام خدمت همه ی سروران عزیز امیدوارم همیشه زندگی سرشار از موفقعیت ومعنویت داشته باشید.

راستیتش زیاد میل به نوشتن شخصی ندارم، آخه حرفای من سر تا پا تقصیر کجا! و صحبتهای علما و شهدا کجا!

اما این چند وقت با نظرات و انتقادهای بسیاری مواجه شدم که سعی کن خودت مطلب بنویسی و واقعا هم میدونم که این جسارت بسیار بزرگی است. اما باید از یه جا شروع کرد.

 اما فکر کردم که در مورد چی بنویسم که یکدفعه شبهه ی دوستم به ذهنم اومد که اثبات وجود خدا بود.

آخه یه شب بعد از نماز که داشتیم با هم صحبت می کردیم گفت: به نظرت اصلا خدا وجود داره و یه سری مطلب را هم برای رد اثبات خدا از دانشمندای غربی گفت. واقعیتش من تا حالا با این موضوع برخورد نکرده بودم چون به قول معروف هم تو یه خانواده مذهبی بزرگ شده ام ،و اکثر اطرافیان و دوستانم خدا را شکر مذهبی هستند.

اون شب حدود یک ساعت با هم صحبت کردیم اما واقعیتش اگریه آدم خداپرست بهم میگفت اثبات اسلام وحقانیت شیعه را بگو خیلی راحت تر جوابشو میدادم

اما صحبت دوستم باعث شد که خیلی فکر منو درگیر کنه و میشه بگی یک هفته ای زندگی برام شکل دیگری شد وکلا درگیر این موضوع بودم تا با یه سری تحقیقات و مطالعه در این زمینه میشه گفت خدا را هم به صورت عقلی و هم به صورت حسی ،درک  و بهتر شناختم.

آخه میگن :ارزش عبادت به ارزش شناخت آگاهانه از خداوند است.

حالا از همه ی دوستان میخوام بپرسم اگر شما جای من بودید چی جواب میدادیدو چگونه وجود خدا را برای خود به اثبات رساندید؟

منتظر نظرات شما در این زمینه هستم و انشالله در آخر با کمک شما و معلومات این حقیر جمع بندی کلی میکنم


لایو بازدید : 8 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

نويسنده: علي اعظم محمدبيگي

در نوشته قبل ادعا كرديم كه خانواده هاي ايراني عموما سواد بيمه اي ندارند يا در خوش بينانه ترين حالت، اين سواد بيمه اي بسيار اندك است(اين نوشته در 16 فروردين امسال با عنوان «به جاي فرهنگ بيمه اي بگوييم سواد بيمه اي» در روزنامه دنياي اقتصاد منتشر شد).
    آن عده از فعالان صنعت بيمه كه اين نوشته را خوانده اند حق دارند از نويسنده بخواهند تا شواهدي در تاييد ادعاي خود ارائه كند. يك نمونه كوچك از شواهد من اين است: در كشورمان بسياري از خانواده ها نمي دانند كه:
    1.موسسه اي به نام صندوق تامين خسارت هاي بدني وجود دارد كه طبق قانون، موظف است از برخي از آسيب ديدگان در حوادث رانندگي يا خانواده برخي از فوت شدگان در اين حوادث حمايت مالي بكند.
    2.هر دانش آموز ايراني، دست كم روي كاغذ قرارداد بيمه بين شركت بيمه و وزارت آموزش و پرورش، در تمام طول سال و در تمام لحظات شبانه روز، تحت حمايت يك نوع بيمه حوادث و درمان قرار دارد.
    3.مبناي تعيين ارزش هر واحد مسكوني و در پي آن، مبناي تعيين حق بيمه براي بيمه كردن آن در مقابل حوادثي مانند آتش سوزي و زلزله، هزينه ساختن واحد مسكوني مورد نظر است نه قيمت آن در بازار.
    4.بيمه بازرگاني يك نوع حمايت مالي متفاوت از تامين اجتماعي است (فعالان صنعت بيمه خوب مي دانند كه در كشورمان بيمه بازرگاني، از جنبه سابقه قانون گذاري و ورود به عرصه فعاليت، قديمي تر از تامين اجتماعي است اما بسيار ناشناخته تر از آن مانده است). برخي از فعالان صنعت بيمه شايد در درستي اين شواهد ترديد كنند. به اين همكاران ،پيشنهاد مي كنم كه عبارات فوق رابه شكل پرسش درآورند؛ به ميان خانواده هاي ايراني بروند و از آنها پاسخ اين پرسش ها را بخواهند. اگر در اين پرسش و پاسخ كوتاه و ساده، شواهد من تاييد شد از فعالان صنعت بيمه انتظار مي رود كه دست كم، به خاطر رونق فعاليت نسبتا كم تقاضاي خود، درباره راهكارهاي باسواد كردن بيمه اي خانواده ها (و در نتيجه، براي ترغيب آنها به خريدن بيمه) بينديشند؛ از جمله به اين پرسش بينديشند كه آيا راهكارهاي فعلي شركت هاي بيمه كشور براي گسترش فرهنگ بيمه (مانند تبليغات رسانه اي آشكار و پنهان و نسبتا پرهزينه)، سواددار شدن بيمه اي خانواده ها را در پي داشته است؟
    


لایو بازدید : 13 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)
نت ها را می نوازی پیوسته 

و من نواخته می شوم آهسته 

سیم ها را به ارتعاش وا می داری مستانه 

و دل من می لرزد بی بهانه 

و پیچ می خورد 

و تاب می خورد عاشقانه ...!

ومی رقصد دلبرانه 



لایو بازدید : 22 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

عمل های جراحی از جمله کارهایی هستند که از گذشته تا به امروز انجام می شدند ولی در طول تاریخ پیشرفت تکنولوژی باعث شده است تا وسیله ها بهتر و البته درمان آسان تر شود.

تکناز : در ادامه با وسیله هایی آشنا خواهید شد که در گذشته از جمله مهمترین وسایل اتاق عمل بوده اند ولی امروزه تنها وسایلی ترسناک به حساب می آیند.


**  tonsil guillotine

 

ترسناک‌ترین وسیله‌های جراحی در دنیای پزشکی (+عکس)

 

چرک و عفونت قبل از آن انتی بیوتک ها به وجود آیند بسیار خطرناک بودند. هیچ پزشکی ریسک نمی کرد تا از داروهای نامطمئن برای بیمار خود استفاده کند از این رو دستگاهی جالب و ترسناک اختراع شد تا پزشکان را در این راه کمک کند.

 

" tonsil guillotine" وسیله ای بود که اجازه می داد تا پزشک دست خود را در گلوی بیمار کرده و چرک های گلو را از بین ببرد. در این حالت وسیله تقریبا تا اواسط گلوی بیمار پایین می رفت و هر اتفاقی ممکن بود رخ دهد. در قرن 19 برای آنکه بیمار زیر این عمل آسیب نبیند به او کوکائین تزریق می کردند.


تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 231
  • بازدید کلی : 5,051