loading...
صبر تنهایی
لایو بازدید : 21 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

تو چراغ محفل تاریکمی

تو برای محفل تاریک من مثل چراغی بودی

تو عصایی سی ایی رَ باریکِمی

تودر  این راه باریک و سخت من مثل عصا بودی برایم 

تو گل همیشه بهار حُنَه می

تو همان گل همیشه بهار خانه ام هستی

تو قِراری سی دلِ دیوُنَه می

تو برای دل دیوانه ی من آرامش به ارمغان آوردی

تو امیدی بی دِ روزِ بی کَسیم

تو تنها امید من در روزهای بی کسی ام هستی

تو قِراری بی سی ایی دلواپسیم

تو برای نگرانیهای من مثل آرامش بودی

اگر پیر بییِم تو جِووُنم کِردی

من اگر پیر بودم تو جوانم کردی

وا خُوشالی هُم زِووُنم کِردی

با همه ی خوشحالیها تو مرا همزبان کردی

چی گلی اِشکو کِردی دِ شورهَ زار

مثل گلی شکفتی در شوره زار زندگی ام

دِ شوقِ تو زِمِسُونِم بی بهار

با شوق وجودت زمستانم را بهار کردی



دلنوشته های

م . نادری


         
             


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 53
  • بازدید ماه : 45
  • بازدید سال : 237
  • بازدید کلی : 5,057