loading...
صبر تنهایی
لایو بازدید : 22 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)
امروز هوا حسابی پاییزیه!

هوارودوس دارم...نیمه ابری....فقط ی بارونه قشنگ و توپ کم داره....

مامان امروز شوفاژارو افتتاح کرد!

هوا حسابی وسوسم میکنه ک اهنگ گوش بدم...و رواین سه تا اهنگ مانورمیدم امروز!:

ببار بارونه علی لهراسبی...به همین زودی سیروان و وقتی میای صدای پات...علی لهراسبی!!!(این خوراکه جاده چالوس و رامسره....وای دلم خاس!)

بابا هر هفته میگ بریم شمال....ولی من اصن حوصله ی ماشین سواری ندارم!اصن اعصابم ک ندارم!!!!:|

دیشب باامیر عربی کار کردم!

دیروز بابا گف تا بعدازظهر خوب بودم باامیرولی بعدش نه!:|

عزیزتریییین سوغاتیه،غباره پیراهنه تو///عمره دوباره ی منه ،دیدنو بوییدنه تو(اصن این قشنگ وسط چالوسههههه!!!!)

بیکاروالاف نشستم تا مادر طاها تشریف بیاره:/

دیگ واقعن مخم ج نمیده!!!سپردم ب خدا...محمد ک رفته بود تحقیق،گفته بودن ی نفر ب این نام مداحه:|

گفتم اگ هس ازهمین الان جوابم نعه!!!

ولی باخودم ک میفکریدم گفتم ببین ب کجا رسیدم ک مداحه اهلبیتو قبول نمیکنم!واقعن نمیدونم چرا؟!

گوشیمو خالی کردم دادم بابا امروز ببرتش سره کار،ی مغازه اونجا هس ک تعمیرش کنه:)

باهمون تیپ اون یکیا نشستم در انتظار:|

امیرم ک خونس این دفه....

بعداز ظهر هر کاری کردم خابم نبرد!!!البته صب تا۱۱خاب بودم:|

نوک انگشتام یخ زدن!!!مدله استرسم اینه!

تنها کاره مثبتی ک میکنم این روزا فقط ف.ب گردی و پیداکردنه عکسای دکوراسیون و ... اس توش!

زبانمم ک الان فاصله ی دوترمه!ومن بیکارم...وای از الان استرس امتحان با سوپروایزرو دارم!!

زبانمم ک اصن نمیخونم...امتحانمم ک بامنت بهم داد بی!(بی ادب!)خودش گفته بود هرکس کله ترموبیادو غیبت نداشته باشه و اکتیوباشه ازامتحان معاف میشه:!

چ مسابقه والیبالایی ک ندیدم پاشدم رفتم کلاس....حیف!

:|

اخرشم امتحان گرف...کلن ۶تا غلطه جزئی داشتم و بقول خودش خیلی کوچیک!چیزای ابتدایی وسطه حرفام!

و دراخر بهم گف این بی ک بهت دادم فقط بخاطره اینه ک اصن غیبت نداشتی.!

کلا از ۷ نفر هممون بی شدیم و یک نفر ک رعنا بوت ری تست شد...ک هنوز خبر ندارم قبول شده یانه!

میمیرن ای بدن!

نریمان حرصمو درمیاره...هی ب عرفان اس میده ک این رفیقات چرامنو میبینن میخندن!!!:|

درحالی ک اصن ما نمیبینیمش....مسخره

اومدن...

خدایااااا بسم الله

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 228
  • بازدید کلی : 5,048