loading...
صبر تنهایی
لایو بازدید : 11 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

دو ماه شد

سررسیدش امروزه !

قاطی شده همه چیز

این که تموم نشده

اون رسیده

اگه ادغام شن ؟!


نمی دونم دزدی رو چی ترجمه می کنیم

همین ماها

ما که خودمون رو مؤمن می دونیم

مثلاً اهل نماز و قرآنیم

آهاااااااااااای خانوم با توام

تو که تلاش من رو به اسم خودت ثبت می کنی

حداقل اون پایین ریز بنویس مال کیه


یادم افتاد امروز باید می رفتم دفتر بیمه

یه سررسید دیگه!


هوا کمی خنک تر شده

اما دستام یخ کرده

انگار زمستون رو خیلی زود لمس کردن !


معذرت می خوام اگه نتونستم توضیح بدم

گرچه چه نیازی به توضیح ؟!

تو که توضیح نخواستی

آره من بودم و تو اومدی

اما وقتی من اومدم و خواستم بیایی

... سکوووووووووت


می خوام تنها باشم

تحمل هیچ حرف و آغوشی رو ندارم !



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 116
  • بازدید سال : 308
  • بازدید کلی : 5,128